
Έτσι, μετά την έρευνα των επιστημόνων στο Πανεπιστήμιο της Λιέιδα που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στο «Games For Health Journal», διαπιστώθηκε ότι – έπειτα από την ενασχόληση με σύγχρονα επιτραπέζια παιχνίδια στο πλαίσιο προγραμμάτων γνωστικής κατάρτισης – ορισμένες ικανότητες βελτιώνονται. Συγκεκριμένα, τα παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), τα παιδιά που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό και οι ηλικιωμένοι βελτίωσαν τη βραχυπρόθεσμη μνήμη, την αυτοσυγκράτηση, την ευελιξία και τη λεκτική ευχέρειά τους.